Var slänger man ...

Jag tror man kan ställa flaskan med olja bredvid tunnan när sopgubbarna kommer så tar dom med den i bilen!
Var bor du? Här går du inte "gubbarna" ur bilen, eftersom tunnan töms automatiskt... Tror inte ens de skulle se en flaska, och VARFÖR ens lägga ansvaret på andra?:confused:
 
Var bor du? Här går du inte "gubbarna" ur bilen, eftersom tunnan töms automatiskt... Tror inte ens de skulle se en flaska, och VARFÖR ens lägga ansvaret på andra?:confused:

Våra gubbar går ur bilen. Svärfar frågade på tippen så sa han att man skulle göra så så tog dom med det till sysav (eller vad det heter? :o)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
651
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Skulle låna en gasbinda av hästen för eget bruk och öppnade då en lätt dammig förbandslåda. I och för sig bra att den inte har varit...
Svar
13
· Visningar
1 255
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 313
Senast: Tassa
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 133
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp