Bukefalos 28 år!

varför står det så på bilden???

Sv: varför står det så på bilden???

På vilka bilder och var?
 
Sv: varför står det så på bilden???

på mina bilder på hästgalleriet. de blir lixom inte uppladdade utan det står bara med röd tex det jag skrev
 
Sv: varför står det så på bilden???

Något måste ha hänt antingen vid uppladdningen eller vid skapandet av tumnaglarna. Några gånger har det lyckats för mig att återskapa tumnaglarna och få bort fel meddelandet.
Det lyckades inte i dessa fall så jag har tagit bort de tomma bilderna. Du måsta ladda upp dem igen om du vill ha dem med.

Nu tror jag inte att det har med det här problemet att göra, men det finns en gräns för hur mycket bilder man får ladda upp per användare. Om man slår i den gränsen får man börja rensa bland sina bilder eller komprimera dem så att fler får plats.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Västerbo Imtheman har aldrig förlorat i ledningen. Den statistiken hoppas tränaren står sig efter söndagens start på V75 på Vermo. –...
Svar
0
· Visningar
84
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag har en tunn kofta i lammull/angora/nylon-blandning som jag skulle vilja skölja upp men på tvättrådet står det No Soaking. Ska jag...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: manda
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: co-SMAD4
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel förbereder sig just nu för världscupfinalerna i Riyadh. För drygt en månad sedan stormade det kring dressyrryttaren efter...
Svar
15
· Visningar
2 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp