Bukefalos 28 år!

L

LSD547

Varför kan man inte själv få välja att ta bort sitt konto?
Det är trots allt internet vi snackar om, det kan vara svårt att låta bli att logga in på ett år här bara för att vilja sluta vara här.
Det går på ren automatik ibland, och får man bort användaren så finns det inte någon större anledning till att vara kvar här.

Så, why not?
/Alle.
 
Sv: Varför?

Vet inte, oerhört tråkiga trådar bara, sitter ju bara och glor, har aldrig någonting att svara på.
:p
 
Sv: Varför?

Men skriv egna trådar, läs och svara bara i sådant som intresserar dig. För det måste ju finnas en anledning till varför du reggade dig från början.
 
Sv: Varför?

Mjae, var för att en tjejkompis påstod att det var roligt.
I början var det en massa diskussioner pga att alla tyckte olika än vad jag tyckte, vilket var rätt kul.
Men sen, det har stelnat..
Och nej, jag är inte bukeberoende, det går på rutin. Dessutom finns det inte särskilt mycket att kolla på internet, sitter här alldeles för mycket om dagarna.
 
Sv: Varför?

"Det är ju trots allt internet vi snackar om".

Finns ganska många andra sidor på internet, bara att leta ;)
 
Sv: Varför?

Varför kan man inte själv få välja att ta bort sitt konto?
Det är trots allt internet vi snackar om, det kan vara svårt att låta bli att logga in på ett år här bara för att vilja sluta vara här.
Det går på ren automatik ibland, och får man bort användaren så finns det inte någon större anledning till att vara kvar här.

Så, why not?
/Alle.

Det kan man visst!

Det är bara att ta kontakt med Gunnar och tala om att du vill ha ditt konto borttaget så fixar han det :idea:

Men du kanske vill bli bannad igen :angel:
 
Sv: Varför?

Läste något från nån moderator att dom inte brukar plocka bort användare. I denna del utav forumet.

Aja, struntsamma.
 
Sv: Varför?

Nä, ser du! "Dom" (eller ska jag säga "vi") gör inte det.

Men Gunnar som äger forumet kan göra det!
 
Sv: Varför?

Fast varför ska han det? Varför ska Gunnar radera nick när användaren ofta ändå skapar ett nytt inom en månad?

Om folk nu inte vill vara kvar så får de visa att de inte vill vara kvar och låta bli att logga in under ett års tid. Det är väl en lagom tid att avvänja sig...
 
Sv: Varför?

Knapplån

Det finne ett skäl till till att inte ta bort ett konto och det är att användarnamnet då blir ledigt och omedelbart kan registreras av någon annan vilket kan skapa en viss förvirring. Om det gått ett år sen det användes senast är det inte så stor risk att det blir missförstånd om någon ny skulle råka ta det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
956
Senast: Wille
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 521
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Jag har en son som är extremt rädd för sprutor och nålstick. Överlag är han väldigt rädd för att saker ska göra ont, att ta bort en...
2
Svar
29
· Visningar
2 570
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp