Bukefalos 28 år!

Vårkänslor..

D

Dragonfruit_

Jag kan ju lugnt säga att mina två älsta shettisston har fått sina vårkänslor nu. Jag har väntat på det. Skulle longera i dag, övertalade syrran så hon tog en. Det var full fart. Flygande shettisar, sparkande bakben och rejs. Bockar och ja.. Så nu är dom helgalna. :crazy: :)
 
Låter som Nellan och hennes kamrater! Klev utanför stallet för att ruska av ett spånigt fleecetäcke (Nellans pyjamas :D) och det framkallade givetvis vilda rusningar, glada skutt och en hel del balanstrav. När de väl kommit igång med bockningar, bakutsparkar och stegringar höll de på hur länge som helst. När de stannade av så räckte det med att någon utav dem frustade till och så var de igång igen. Riktigt festligt att kika på, när man står på behörigt avstånd utanför hagen! :rofl:
 

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 213
Senast: AbCdE
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 953
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 595
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 626
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp