Bukefalos 28 år!

(Varning) Blöder

Jag missade att dem endast hade telefontid 08-09:30 och såklart hade klockan blivit lunchtid när jag skulle ringa. Imorrn har jag påminnelse i mobilen kl 08 så jag inte missar teletiden.

Brukar man få tid snabbt? Har p-piller uppehåll den här veckan så jag kommer ha mens. Det kanske inte är så trevligt för barnmorskan om hon vill undersöka att göra det när jag har mens.
Är säkert olika, fråga dem :)
 
Nu har jag gjort undersökning idag. Gick mycket smidigare än jag trodde så ska jag göra mer undersökningar vet jag att det inte är nått att oroa mig för. :)
Barnmorskan tror att jag har känsliga slemhinnor eftersom jag både äter p-piller och antidepp som har sköra slemhinnor som biverkning. Hon skrev ut en fuktsalva jag ska smörja med och se ifall det blir bättre. :up:

Tusen tack alla som har hjälpt mig här! :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste precis om detta. Undrade om det var ett skämt men tydligen inte. Ehm va? Blöder inte konstant? De flesta som har mens blöder väl...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 687
Senast: Takire
·
Hundhälsa Ni med bukspottkörtelinflammation - se hit! Min dvärgschnauzertik har sen hon varit liten varit dålig i magen till och från. Bytt...
Svar
10
· Visningar
1 786
Senast: Filbunke
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 814
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Så jag sitter här lite småchockad med tusen tankar i huvudet efter ett besök hos gyn. Funderade en sekund om jag inte skulle göra en...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 251
Senast: Anonym15
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp