vart kan man skaffa licens?

M

Micha24

Hej! Har just köpt en ny häst. Hon har ingen licens sen tidigare och då slog det mig att jag faktiskt inte vet hur man bär sig åt för att skaffa licens till sin häst. Har endast haft hästar som har licens sen innan tidigare så hur märkligt det än kan låta så vet jag inte hur man gör. Snälla kan ngn hjälpa mig med det? Mvh/ Micha
 
Sv: vart kan man skaffa licens?

Kontakta din klubb. Om klubben inte har någon blankett hemma kan du nog få en direkt från förbundet (eftersom klubben i detta fallet inte behöver intyga något så kan förbundet skicka direkt till dig)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag har haft hästar i 20 år och har nu blivit hästlös pga ålderdom/sjukdom hos mina två hästar. Jag har varit utan häst nu i ca 3...
Svar
17
· Visningar
881
Senast: Habina
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 633
Senast: Hoarfrost
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp