vart kan man skaffa licens?

M

Micha24

Hej! Har just köpt en ny häst. Hon har ingen licens sen tidigare och då slog det mig att jag faktiskt inte vet hur man bär sig åt för att skaffa licens till sin häst. Har endast haft hästar som har licens sen innan tidigare så hur märkligt det än kan låta så vet jag inte hur man gör. Snälla kan ngn hjälpa mig med det? Mvh/ Micha
 
Sv: vart kan man skaffa licens?

Kontakta din klubb. Om klubben inte har någon blankett hemma kan du nog få en direkt från förbundet (eftersom klubben i detta fallet inte behöver intyga något så kan förbundet skicka direkt till dig)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 658
Senast: Hellhound
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 088
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
642
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 173
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp