Bukefalos 28 år!

Vart tog den vägen?

J

JohannaN

För ett tag sen så postade jag en tråd om vad man kan tänkas göra när man firar ett år. Å nu när jag skulle gå tillbaka och läsa vad som stod så är den borta! :eek:
Jag gick in på mina trådar men den var som bortblåst som om jag aldrig skrivit den. Alla andra gamla trådar jag skrivit finn ju kvar :p

Nån som vet vad som kan ha hänt?
 
Sv: Vart tog den vägen?

På snackforumen raderas alla inaktiva trådar automatiskt efter 14 dagar... Det är troligtvis vad som hänt. ;)
 
Sv: Vart tog den vägen?

Hmm men varför försvinner inte dom andra trådarna då? :angel:
 
Sv: Vart tog den vägen?

För att de inte ligger på snackforumen (U, ÄU, S, gnägg? och lek & tjatter) kanske? ;)
 
Sv: Vart tog den vägen?

Jaha! :p Hehe okey då förstår jag!
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Happimess
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
782
Senast: Emmi
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 536
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 571
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp