Bukefalos 28 år!

fiaskurken

Trådstartare
Blivande foderhästen har på bogen en liten "klump" eller vad man ska säga, utanpå huden alltså... Detta är inget farligt, säger ägaren, bara en typ av vårta. Men vad heter denna vårta? Någon som vet? Och ska man behandla den på något speciellt vis? Prata med ägaren, det ska jag, men jag skulle vilja höra vad ni har att säga också , ni som är så kloka :D
 
Det låter som en "ink". De kan vara svåra att bli av med och kommer ofta tillbaka. Men de är inte farliga, men inte särskilt snygga... Jag vet inte så jättemycket om det.

Sök på "inkar" här på forumet så kanske du får upp några gamla trådar om ämnet.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 527
Senast: Ridinglady
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 634
Senast: hundtant
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 452
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 776
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp