Bukefalos 28 år!

Vesterhavs-ridtet

G

Gizoba

Gick idag i danmark, samma bana som NBM gick förra året och godkända i 124 km klassen var bla Maria Hagman/Power och Liv Burdett/Nadir :laugh: Grattis Grattis säger jag!:bow:
De kom på 7 och 8 plats.
Klassen vanns av holländskan Janet på sin lilla (146 cm) häst som hon pratade om på distansgalan för några år sedan.
 
Sv: Vesterhavs-ridtet

Nu tror jag du vimsat till det faktiskt.:grin:
Denna hästen Nadir går distans och är 6 år gammal.
Sedan har Maria en 4 åring som heter Nadde (tror jag det är) som går galopp.Han startade på Jägers den 10 aug om det var då derbyt gick.
De kan vara helsyskon men det är inte samma häst!
 
Sv: Vesterhavs-ridtet

De är helsyskon men Nadir är 6år och Nadde 4år.
 
Sv: Vesterhavs-ridtet

* KL*

Och helsyster till min prinsessa Nickolina.
Även syster med Nadjinjah som går bra på galoppen.
 
Sv: Vesterhavs-ridtet

Nu tror jag du vimsat till det faktiskt.:grin:
Denna hästen Nadir går distans och är 6 år gammal.
Sedan har Maria en 4 åring som heter Nadde (tror jag det är) som går galopp.Han startade på Jägers den 10 aug om det var då derbyt gick.
De kan vara helsyskon men det är inte samma häst!

Hjärnvurpa! :p
 

Liknande trådar

C
Distans Som har pågått idag hade samlat en del svenska ekipage, tänkte jag skulle lämna en liten rapport hur det såg ut när jag lämnade...
Svar
5
· Visningar
1 665
Senast: Elcapelka
·
G
Distans Var vi några svenskar på idag och red. I den längsta klassen 93 km var Gunilla Carlsson/Billy Idol samt Maria Hagman /Prylens Prepton...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: CeciliaW
·
G
Distans Är nu hemkommen från Danmark och Skov-Hastrupritten där det var 5 svenska ekipage till start och i 90 km klassen segrade Erica Kjellen...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kesella
·
M
Distans Maria Hagman-Ericsson vann igår en 16mils tävling i USA på en häst hon red i uppdrag åt Tracy Webb. Det var en tuff bana och de startade...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: karingadde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Devoucoux frågor
  • Dressyrsnack 17
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp