Bukefalos 28 år!

Maria vann 16mil i USA

M

Madde71

Maria Hagman-Ericsson vann igår en 16mils tävling i USA på en häst hon red i uppdrag åt Tracy Webb. Det var en tuff bana och de startade 04.30 på morgonen, 4 veterinär grindar med 45 minuters uppehåll. Maria gick i mål vid 19-tiden.

Stort Grattis!!!!
 
Sv: Maria vann 16mil i USA

För att förtydliga lite kan jag skriva att det var det den kända ritten Rio Grande som Maria vann och hon red på 14,7km/h
 
Sv: Maria vann 16mil i USA

Grattis Maria!
Jag tycker att du kämpar på jättebra, vi är nog många som gärna skulle höra dig berätta om alla dina erfarenheter från USA (ett tips till årets symposium) Det var också roligt att Lonäs skrev en sån bra artikel om dej i Ridsport, distansen behöver bra publicitet och framgångar och detta var onekligen en framgång/ Karin
 

Liknande trådar

Distans Lyfter på hatten och bugar för ytterligare en spektakulär prestation av Maria Hagman. Den här gången på hästen Prylens Pepton. Var...
Svar
13
· Visningar
2 681
Senast: 810110
·
M
Distans Maria Hagman-Eriksson har återigen (3feb) blivit godkänd på en mkt tuff 16mils ritt i USA. Hon kom i mål bland de 10 första ekipagen av...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: CK
·
S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: Macken22
·
F
Fälttävlan Jag kom i mål , jag överlevde vilket jag knappast hade trott när vi gick terrängbanan, Alla tittade på varandra med skräck i blickarna...
2
Svar
34
· Visningar
2 525
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp