Vidrig reklam

R

Raderad medlem 6459

@Gunnar Går det att blocka denna osmakliga annonsen?

Screenshot_2014-06-22-13-24-00_zps6ee0d71b.png






Screenshot_2014-06-22-13-24-11_zps85bd5512.png
 
Vilken reklam man ser beror till stor del på vilka sidor man har besökt. Annonsnätverken kollar sånt och levererar sedan annonser som de tycker matchar de sidor man besökt. Jag har inte heller sett ovanstående reklam.
 
Ja precis. Om man hänger i träningstrådar och googlar träningskläder/bantingsmetoder så får man upp reklam därefter. Jag kan ju erkänna att jag ser en del reklam för barnvagnar, blöjor och annat sånt :D

Kallas Adware...
 
Tanka Adblocker så slipper du all reklam :)
Forumet överlever till stor del tack vare annonsintäkter.

Kl

Jag läser inte träningstrådar eller bantningstips så varför den dyker upp för mig förstår jag inte. Oavsett hur många som ser den (helt ovidkommande kan jag tycka) så tycker jag att den ska blockeras.
 
Ja precis. Om man hänger i träningstrådar och googlar träningskläder/bantingsmetoder så får man upp reklam därefter. Jag kan ju erkänna att jag ser en del reklam för barnvagnar, blöjor och annat sånt :D

Kallas Adware...
Jag har aldrig googlat bantningsmetoder eller träningskläder.
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
212
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
368
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
348
Senast: Elo
·
Utrustning Behöver uppdatera pannlampan, finns så många annonser men skulle vilja gå på rekommendationer, den behövs tomte vara avbländande för...
Svar
17
· Visningar
1 926
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp