Bukefalos 28 år!

Vilekn ryttarlicens behövs??

caradan

Trådstartare
Räcker det med lokal eller måste jag ha för alla tävlingar?? (för att rida en PP???) står bar ai propparna att ryttarlicens krävs!
 
Sv: Vilekn ryttarlicens behövs??

Om du ska rida en PP så räcker det med lokal licens. Den räcker även till CR och T50.
Är det så att PP hålls en dag då det inte är någon CR eller tävling, så behöver du inte heller ha licens.
 
Sv: Vilekn ryttarlicens behövs??

Och och så är det överlag på alla tävlingar i distans?

Sist jag tävlade distans var 2003! Så det kan ju ändrat sig en del sedan dess!
 
Sv: Vilekn ryttarlicens behövs??

Lokal licens räcker för tävlingar upp till 79 km, längre sträckor behövs det annan licens för (senior).
 

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
741
Senast: tuaphua
·
Dressyr Är som så många andra uppriven och tagen efter Helgstrand-fimerna, men kanske mest frustrerad över känslan att det liksom går utför med...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 814
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 518
Senast: Lobelia
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 869
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp