Bukefalos 28 år!

vilka av er kommer till vedmaritten?

Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Va kul att få se dig ute på distansbanorna nu dennasässong... Kram// Gunnel:banana:
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Men snälla Gunnel, Ridsport kan du väl inte ha missat? Det är väl den mest välkända hästtidningen i sverige.
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

:angel: :o CK!!! Menar du att det är vanligaridsport??... oooooppppsss!!! Ridåååå!!..:crazy: Dåå måstejag köpaden imorron... Menardu attdet står om distansgalan där?... Kul.. Tack du.. Kram
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Det är inte det nummer som är ute nu. Det var i det numret som förra årets ranking var. (förra numret?)
De listade upp sveriges bästa ekipage, och du och Sven nämdes som "hedersomnämnande" för att ni som första nordsvenska ekipage gått 2 st 120 km samma säsong.
Jag har inte tidningen kvar, men nån annan kanske kan skicka det till dig.
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Det är inte det nummer som är ute nu. Det var i det numret som förra årets ranking var. (förra numret?)
De listade upp sveriges bästa ekipage, och du och Sven nämdes som "hedersomnämnande" för att ni som första nordsvenska ekipage gått 2 st 120 km samma säsong.
Jag har inte tidningen kvar, men nån annan kanske kan skicka det till dig.

Jag ska titta hemma, brukar riva ut och spara allt distansrelaterat om inte Patrik är för snabb med att slänga...

PMa mig din adress, så skickar jag om jag hittar artikeln!
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Gunnel hade väl skrivit sin adress här i tråden, men nu är den borta?
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Hej Gunnel!!
Det kommer stå om Castors priset också kanske i nästa ridsport, det var ju för den tidningen som jag tog bild och ställde frågorna:rofl: .......................Hälsn Madde
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Jaaaa vad kul.. Tack föratt du satill... ser fram mot det medspänning.. Kram// Gunnel:bump: :rofl: ;)
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Ja, jag tog bort inlägget då adresser och dylikt är sådant som är mer lämpligt att pm:a än att lägga ut "offentligt"...Med hänsyn till Gunnel!

/B_A_L
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

Hej, bor också nere i Göteborg, och hade tänk att kanske börja med distans :bump:, så undrar, var hålls göingeritten och vedmarritten? Vilka finns nära gbg?
 
Sv: vilka av er kommer till vedmaritten?

:rofl:du har ju billingeritten,hallandsritten,simlångsritten,vad roligt att du kommer från göteborg jag gör desamma mvh anne:banana:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp