Bukefalos 28 år!

Vilka funktionärer?

Pancakes

Trådstartare
Vilka funktionärer finns på en distansritt? Sitter och planerar kurs för Grönt kort men finns inte ett enda exempel på funktionärer i bland annat distans i handledningsmaterialet...
 
Sv: Vilka funktionärer?

Pulsning (?), i start/grindar/mål (skriver tiden på lappen, etc), sekretariatet...
 
Sv: Vilka funktionärer?

Kommer några till som har lite med saken att göra
domare, sjukvårdare, banansvarig, tävlingsledare, parkeringsvakt, speaker, dataansvarig (resultat o chip) , hovslagare, prisutdelare,
förvarning ( ex om någon sitter i skogen en bit från mål o meddelar grind när ryttare närmar sig) , serverings personal.

finns säkert fler...
 
Sv: Vilka funktionärer?

Ibland sitter det ju någon längs banan och prickar av hästar med om risk för felridning finns. Veterinärskrivare.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
33
· Visningar
1 341
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 929
Senast: hastflicka
·
Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
793
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp