Bukefalos 28 år!

Vilka ska till Dronninglund?

Cleese

Trådstartare
Ville bara kolla vilka mer som ska till Dronninglund i år? Hur hade ni tänkt er med boende? Husvagn för 750Dkr? Finns det andra boendalternativ i närheten? Tänkte gå 90km. Någon som vet om en normalömfotad häst behöver sulor?
//Monika
 
Sv: Vilka ska till Dronninglund?

Tjaba, vilken pålle är det som skall få åka till danmark??
Jag vet en mkt duktig ryttare som vill låna en häst till 65 km på dronninglund...så kan du tänka dig att ta med bägge så ring mig skall jag informera dig!!!!
 
Sv: Vilka ska till Dronninglund?

Det är Bouquet som ska få rasta sina lurviga. (Mina lurviga också!)
Kan tyvärr inte ta med Pamorina då hon går Vedema helgen innan, annars hade det ju varit grädde nu när du inte rider henne i år... Buhu buhu... :angel:
 

Liknande trådar

Gnägg Ni som ska till SIHS vad behöver eller villhöver du införskaffa från mässan? Jag tänkte kolla efter dessa saker: •ett bra träns märke...
Svar
3
· Visningar
369
Senast: Morces
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 859
Senast: Breaktown
·
Hästhantering I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Svar
13
· Visningar
1 581
Senast: Meglio
·
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
437
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp