Bukefalos 28 år!

Vilken är den ultimata stolen?

snorp

Trådstartare
Hjälp mig att hitta den ultimata stolen att släpa med på träning, tävling, utställning osv. Jag har idag stol av modellen till vänster som jag tycker är okej att sitta i men dryg att släpa på. Stolen till höger är ju smidig att släpa på men obekväma att sitta. Filnns det nån stol som är bra på både och?
picture_1681130085918.png
 
Hjälp mig att hitta den ultimata stolen att släpa med på träning, tävling, utställning osv. Jag har idag stol av modellen till vänster som jag tycker är okej att sitta i men dryg att släpa på. Stolen till höger är ju smidig att släpa på men obekväma att sitta. Filnns det nån stol som är bra på både och?
Visa bifogad fil 116428
Den som är till höger finns med högre ryggstöd så att även nacken får stöd. Sett på exempelvis decathlon och stadium. Finns även någon mer fancy och dyr variant som jag tror är originalet.
 
Den som är till höger finns med högre ryggstöd så att även nacken får stöd. Sett på exempelvis decathlon och stadium. Finns även någon mer fancy och dyr variant som jag tror är originalet.
Har testat de också men de är nästan ännu obekvämare tycker jag 🙈
 
Du har inte funderat på en dramaten eller liknande, borde gå att hyfsat enkelt sätta fast en stol med bläckfiskarmar/ bungee cord? + fika i väskan.
 
Du har inte funderat på en dramaten eller liknande, borde gå att hyfsat enkelt sätta fast en stol med bläckfiskarmar/ bungee cord? + fika i väskan.
Hade dramaten sist jag var på utställning men ibland vore det skönt att slippa vagn/kärra av något slag och bara ha ryggsäcken och hunden.

Ute sitter jag gärna på marken så då klarar jag mig ofta med en filt men på inomhusutställningar vill jag inte sitta på golvet, brukar inte vara så fräscht.
 
Hade dramaten sist jag var på utställning men ibland vore det skönt att slippa vagn/kärra av något slag och bara ha ryggsäcken och hunden.

Ute sitter jag gärna på marken så då klarar jag mig ofta med en filt men på inomhusutställningar vill jag inte sitta på golvet, brukar inte vara så fräscht.
Stolryggsäck med ryggstöd kanske löser ditt problem?

https://www.pricerunner.se/pl/647-5258276/Fiske/Abu-Garcia-Backrest-Chair-Backpack-20L-priser


https://kjellsvapen.se/produkt/nordhunt-stolsryggsack-m-ryggstod/
 
Har haft en sån och den var inte bekväm.

Jag uppskattar verkligen tipsen jag får även om det kanske inte verkar så. Men det är ju just det här som är mitt problem, känner att jag redan testat det flesta utan att hitta rätt stol.
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 805
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 452
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp