Bukefalos 28 år!

vilken licens? hjälp!

Buck

Trådstartare
hej jag är 19 år och vill tävla regionalt, har lokal licens(från förra året) men vill starta i en regional tävling om ca 3 veckor,:cry:

kan jag köpa ny licens nu?

vad för licens bör jag ta? (såg att de ändrat från lokal- regional- nationel och elit till junior, senior och lokal.)

och hur går jag tillväga för att byta licens?:confused:

är nybörjare i tävlings sammanhang men tränar på 1- 1,10m för tränare som säger att jag är redo. förra året tävlade jag en gång clear round på 1m men sen blev hästen halt:( därför har jag inte tävlat mer.
 
Sv: vilken licens? hjälp!

Logga in på Tävlingsdatabasen, klicka på "mina uppgifter" och sen "uppgradera licens". :)
 
Sv: vilken licens? hjälp!

okej, men jag måste byta rid klubb också:( min får bara ge ut lokal licens. så jag letar efter en bra ridklubb att vara med i^^ letar efter en som inte har obligatoriska hjälpa-till-dagar.
 

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 369
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Hej! Först av allt... ja; jag gick Grönt Kort kursen i höstas och mitt provresultat var helt felfritt och inget att klaga över, skrev...
Svar
7
· Visningar
1 378
Senast: Kiwifrukt
·
Hästvård Jag skriver här nu och ber om råd då jag känner att jag behöver hjälp. Jag är ägare till ett 3-årigt engelskt fullblodssto sedan...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
16 091
Hästvård Hej, min häst har i princip vilat sedan september förra året då han först fick en stor blödning i gaffelbandet som tagit lång tid att...
Svar
7
· Visningar
1 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp