Bukefalos 28 år!

Vilken ras????

A

anna_bpj

Jag har börjat fundera på att skaffa en hund till inom en snar framtid. Har redan en rottweiler tik på 1,5år och letar väl efter någon lite lugnare ras...
Men vad ska jag välja (det är ju en hel djungel). Har lite planer på att ev. köra agility med den om den passar.
 
Sv: Vilken ras????

Någon av sällskapsraserna? Alla hundar kan ju i princip köras agility med (tja, kanske inte de allra tyngsta så lätt), men det brors ju på om du vill satsa eller inte?

Vad för storlek, päls osv är önskvärt? Skällig/tyst?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 466
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 458
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 570
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 317
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp