Vilken serie?

gul_zebra

Trådstartare
På tal om riktiga hungerspelen - jag glodde på någon serie i ungdomen där folk jagade och mördade varann, last person standing wins. Den skulle se äkta ut, med kamerateam som följde med deltagarna dit de var. Serien var amerikansk och förmodligen egentligen skitdålig men jag minns att jag gillade den.
Har ingen aning om när den är från, men troligtvis sent 90-tal eller tidigt 00-tal. Sändes på vanlig svensk tv (nånting säger mig 3an, kan lika gärna vara typ 5an eller så) nattetid.

Sååå är det någon som har någon koll på vad det är för serie jag glodde på?
 
No idea faktiskt, men gillar man den typen av film/serie så kan jag rekommendera Battle Royal (som är betydligt äldre än Hungergames)
 
På tal om riktiga hungerspelen - jag glodde på någon serie i ungdomen där folk jagade och mördade varann, last person standing wins. Den skulle se äkta ut, med kamerateam som följde med deltagarna dit de var. Serien var amerikansk och förmodligen egentligen skitdålig men jag minns att jag gillade den.
Har ingen aning om när den är från, men troligtvis sent 90-tal eller tidigt 00-tal. Sändes på vanlig svensk tv (nånting säger mig 3an, kan lika gärna vara typ 5an eller så) nattetid.

Sååå är det någon som har någon koll på vad det är för serie jag glodde på?

Kan det ha varit Series 7: The Contenders?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp