Bukefalos 28 år!

Vilken tid gäller?

vippan

Trådstartare
Jag ska tävla i helgen och är nu lite fundersam på vilken tid tävlingen börjar.
I propositionen står det 8.30 men i ryttarmeddelandet står det 9.00. Vad är det som gäller? Proppen eller ryttarmeddelandet?
 
Sv: Vilken tid gäller?

Ryttarmeddelandet skulle jag gå på. Det är ju det senaste budet. När proppen skrivs vet ju inte arrangörerna hur många starter det ska bli.
 
Sv: Vilken tid gäller?

Jag tänker lika där, att ryttarmeddelandet är det senaste budet. Jag kör på det, i värsta fall får jag skippa att gå banan i första klassen, startar bland de sista så jag kommer inte för sent till start iaf :laugh:
 
Sv: Vilken tid gäller?

Jag är tämligen säker på min sak. Det händer rätt ofta att starttiden får ändras jämfört med budet i proppen.
Lycka till på tävlingen :laugh:
 
Sv: Vilken tid gäller?

Det var klockan nio så jag hann gå banan innan :laugh:

Tävlingen gick ok.
 

Liknande trådar

Tävling Jag är lite fundersam kring vad som gäller när otillåtna/karensbelagda substanser påträffas hos en tävlande häst. Någon som vet vad som...
2
Svar
23
· Visningar
1 413
Senast: Lady_S
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: Sirap
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 891
Senast: hhere
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
524
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp