Vilket hästspel tänker jag på?

Tokyo

Trådstartare
Hjälp! Började tänka på ett hästspel jag spelade online när jag var yngre och jag kan verkligen inte komma på vad det hette!! :arghh:

Det jag kommer ihåg är följande:
  • Spel där man tar hand om och föder upp hästar (typ som stallet.se och liknande)
  • Dålig grafik och hästarna var ganska fula
  • Man var tvungen att mocka och man kommer också ihåg att man kunde se stallet uppifrån
  • Man kunde hitta/fånga vildhästar (även åsnor och kanske zebror?) och då kunde man välja om man ville leta i bergen, på någon slätt eller kanske en skog?
Som jag kommer ihåg det var det väldigt likt Howrse, men jag är ganska säker på att det inte är Howrse som jag tänker på..
Någon som vet vilket spel jag menar?? :)
 
Jag kollade på den sidan. Vet ni om det är gratis?
Det står att man gratis skapar ett konto. Men måste man betala sen?
 
Jag kollade på den sidan. Vet ni om det är gratis?
Det står att man gratis skapar ett konto. Men måste man betala sen?

Jag kommer ihåg det som att spelet var gratis men att man, som i alla spel, kunde köpa spelpengar för riktiga pengar om man vill. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 1999 lade jag in ett antal små, enkla (till sin utformning i alla fall) hästrelaterade spel på sidan som då hette stallet.com. När jag...
Svar
13
· Visningar
1 681
Senast: Myzan87
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 335
Senast: cassiopeja
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man...
2
Svar
22
· Visningar
2 284
Senast: Puffen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp