Bukefalos 28 år!

vilket jobb ska jag titta efter?

ellabellabus

Trådstartare
Jag vill ha ett deltidsjobb till hösten, ca 40-75% ungefär, frågan är bara vad.
Vilken typ av jobb bör man titta efter om förutsättningen är att man egentligen saknar någon vettig utbildning, är fysiskt ganska stark men har viss värkproblematik? Nattjobb går bra, vårdrelaterade jobb går tyvärr bort pga fel personlighet för det.
Helst vill man ju dessutom tjäna bra med pengar, men det får man nog slå ur hågen när man räknas som okvalificerad arbetskraft.

Tips mottages tacksamt!
 
Sv: vilket jobb ska jag titta efter?

Jobba på något lager, kanske?
Där är det många som jobbar extra, ofta främst studenter - men värt att kolla upp :)
 
Sv: vilket jobb ska jag titta efter?

Om du bor i Stockholm (kanske finns på andra ställen också) så kan du få bussbehörighet på körkortet mot att du jobbar där ett tag. De flesta bussföretagen behöver deltidare/timanställda och några av dom har egna utbildningar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 664
Senast: Elendil
·
Skola & Jobb Jag är a) djävligt trött på Mälardalsvinter, b) vill bo vid havet och c) har en allmän livskris till följd av långvarig stress på jobbet...
Svar
0
· Visningar
512
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 512
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp