Bukefalos 28 år!

vilket jobb ska jag titta efter?

ellabellabus

Trådstartare
Jag vill ha ett deltidsjobb till hösten, ca 40-75% ungefär, frågan är bara vad.
Vilken typ av jobb bör man titta efter om förutsättningen är att man egentligen saknar någon vettig utbildning, är fysiskt ganska stark men har viss värkproblematik? Nattjobb går bra, vårdrelaterade jobb går tyvärr bort pga fel personlighet för det.
Helst vill man ju dessutom tjäna bra med pengar, men det får man nog slå ur hågen när man räknas som okvalificerad arbetskraft.

Tips mottages tacksamt!
 
Sv: vilket jobb ska jag titta efter?

Jobba på något lager, kanske?
Där är det många som jobbar extra, ofta främst studenter - men värt att kolla upp :)
 
Sv: vilket jobb ska jag titta efter?

Om du bor i Stockholm (kanske finns på andra ställen också) så kan du få bussbehörighet på körkortet mot att du jobbar där ett tag. De flesta bussföretagen behöver deltidare/timanställda och några av dom har egna utbildningar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 994
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 143
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 586
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Bilsätesskydd
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp