Vill du ha ett jobb?

Status
Stängd för vidare inlägg.
En bra dag idag. träffat kollegor i branschen som också försöker få dagens ungdomar och andra arbetsförda att förstå att vi har världens bästa jobb. Ett jobb där du är med och påverkar framtiden. Där din idé gör att vårt samhälle utvecklas nu och för ett hållbart samhälle framöver. Det är ju skithäftigt. Du är med hela vägen, från idé till färdig byggt.
Sverige står inför en stor pensionsavgång. Den har redan börjat och kommer pågå flera år framöver och vi behöver nya, nu!

Vi söker personal som arbetar med vatten och avlopp. Allt ifrån projektering till drift tekniker. Både inom konsultverksamhet och kommunal verksamhet.

Du kan läsa på högskolan till ingenjör/civilingenjör eller om du inte vill läsa utan vill blanda teori med praktik, ska du gå på yrkeshögskolan. Sök på VA-projektör. Yrkeshögskolan för VA-projektör finns i Växjö och Malmö och är två årig.

Nog med reklam idag, men Välkommen du också till världens bästa jobb!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får hoppas att ingen potentiell arbetsgivare läser det här :laugh:. Nu har jag varit ledig sedan 20/12 och är ända till på tisdag...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Öppet brev till dig tidigare helt friska person mellan 20-40 år. Har du hosta? Feber? Känns det tungt att andas? Då kan du har...
2
Svar
28
· Visningar
4 995
Senast: CarEr
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som jag skulle vilja höra era synpunkter på. Jag har nämligen just nu mitt egentliga drömjobb, men är ändå inte...
2
Svar
27
· Visningar
4 275
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp