Vill hinknissa på sälmsholmsritten.

Mirpis

Trådstartare
Söker ni en hinknissa?

Har planer på att prova på att ge mig ut på distansbanorna i sommar.
Men för att inte känna mig helt bortkommen så skulle jag gärna vilja prova på att hinknissa. Så att jag får känna på rutinerna lite.

Så om ni behöver hjälp kan jag ställa upp. Har körkort så jag kan själv ta mig till tävlingsplatsen eller en annan mötesplats. Bor mellan jönköping och ulricehamn.

Hör av er (först via mail) om ni kan hjälpa mig få en inblick i distansvärlden.

//Sara
 
Sv: Vill hinknissa på sälmsholmsritten.

Jag har oxå planer på att debutera i distans i år och vill därför mer än gärna följa med som groom innan. Bor i Vetlanda och har körkort. Skicka gärna ett PM :)
 
Sv: Vill hinknissa på sälmsholmsritten.

Vi er to fra Norge som skal ri 80 km og har ikke med oss noen hinknissa så viss noen vil så må de gjerne være med meg.

Tonje Danielson tlf 0047 91616641
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 166
Senast: Badger
·
Skola & Jobb För att göra en lång historia kort. Jobbade tidigare på ett ställe men bytte jobb, något som jag ångrar idag. Hur som helst försöker...
2
Svar
28
· Visningar
5 446
Kropp & Själ Jag insåg att jag har blivit bitter. Vad gör man åt det? Jag har varit trött i många år, men kämpat på så gott det går med tungt...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 396
Övr. Hund På tal om en annan tråd är jag lite fundersam över hur bruksraser är att leva med. Jag har själv varit inne länge på att det kan bli en...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 293
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp