Bukefalos 28 år!

Vill jobba deltid

Lill76

Trådstartare
Jag, som kanske nån kommer ihåg trivs inte på mitt jobb o har en del psykiska problem, har en heltidstjänst, men efter en mindre krasch har jag fått gå ner till 80 % (väldigt motvilligt från min chefs sida..) Fram till nyår får jag lov att jobba 80 % sen är det heltid som gäller. Jag har under en längre tid försökt bli omplacerad då jag jobbar inom en stor koncern, men det har inte funnits någon möjlighet. Men nu finns det 2 tjänser som känns intressanta för mig, dock är båda på heltid o det ena, som är högintressant, innebär dessutom en resväg på 12 mil om dagen - idag har jag 8 mil tur o retur.. Jag vill verkligen byta jobb, men vet inte om jag orkar jobba heltid just nu... Jag får ju verkligen inte ihop livet som det är idag, men kanske blir det bättre om man trivs på jobbet. Jag vet verkligen inte... ?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 885
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 925
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 108
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Hej Bullen, Jag har ett problem - eller ja, två problem i form av personer. Mina två chefer är bakom flötet. Den ena är en omplacering...
Svar
14
· Visningar
2 044
Senast: Photografen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp