Bukefalos 28 år!

Vill ni kunna köpa galopputrustning?

W

wilcox

Intresserad av att få tag i och kunna beställa galopputrustning?

Jag går ett privat gymnasium i Helsingborg där man lägger tyngdpunkten på näringsliv och företagande. Jag undrar om det är någon som skulle vara intresserad av att kunna beställa galopputrustning? Om så är fallet, vilka produkter är enligt er mest intressanta?
 
Sv: Vill ni kunna köpa galopputrustning?

billiga galoppsadlar och träns för noviser som rider galopp på vanliga ridhästar/ponnier.
 
Sv: Vill ni kunna köpa galopputrustning?

Det är en svår marknad att slå sig in på för att galoppsporten är lite liten och många har gjort försök men med alltför liten förtjänst för att kunna gå runt. Men skulle du kunna skapa en svenska Internet shopp med löputrustning BILLIGARE än vad det kostar att få hem dem från tex USA och Australien, så klart att det finns en marknad. För tillfället så finns det redan en försäljare i Skåne + sadelmakaren i Malmö, en i Göteborg. I Stockholm har du ju Täby Stall och foder, Göte Lundqvist(mest begagnat), Stenbergs Läder(dit tränarna vänder sig när de skall ha kvalitets läder grejer) och sedan vet jag inte hur mycket Annika Källse tar hem numera. Dessa ställen är vad jag vet nu här på rak arm. Utöver dessa finns det en drös med internetsidor att vända sig till, dessa tar oftast lång tid men väl hemma blir det oftast billigt med kvalitet. :crazy:

Produkter som ofta efterfrågas, här med lite länkar:

Amerikanska piskar i Svenskt mått(amerikanska är längre och tunnare)
Lycra hjälmöverdrag
Ornella produkter, allt från tävlings utrustning till träningskläder
Löpstövlar i olika format
Såklart bra sadlar i olika vikter
Liksom löpjordar, framför allt den lätta varianten efterfrågas

Hoppas att jag fick till exempel länkarna så att det bara e att klicka på beskrivningen i listan. Lycka till!
 
Sv: Vill ni kunna köpa galopputrustning?

ja löp gjordar och ornella utrustning skulle vara väldigt bra och sadlar förstås. hhm sen måste jag tänka, hmm paddar och gripvojlockar skulle också vara bra
 
Sv: Vill ni kunna köpa galopputrustning?

Galopputrustning har jag haft jätteprblm me att hitta!
lätta sadlar, hjämar, stövlar, stigbyglar mm ja tror att de speciellt finns en stor efterlängtan av träningsadlar...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag går och funderar på mitt lilla byggprojekt, men kommer inte vidare. Känner mig lat som inte kommer till skott. Samtidigt är det så...
Svar
4
· Visningar
704
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 808
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 634
Senast: verser
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 780
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp