Bukefalos 28 år!

Ville bar age er ofrivilligt barnlösa lite hopp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

YorkWann

Trådstartare
Min väninna och hennes man försökte få barn i tolv år, på alla möjliga sätt, inget funkade. :(
De gav sakta men säkert upp hoppet om att få egna barn, och had börjat planera för adoption, när hon fick reda på att hon var gravid, helt på naturlig väg. :)
Nu har de en liten dotter på 3år.:banana:
 
Sv: Ville bar age er ofrivilligt barnlösa lite hopp.

En till historia, min syster, ett par år över 40 kämpade länge för att få barn med sin sambo, till historien kan läggas att vår mamma haft problem att få henne och att resten av syskonskaran är adopterade.

De försökte det mesta och gav väl nästan upp hoppet men se, då tog det sig och nu är vår dotters kusin 5år :) och historian är inte slut där för min syster ville ju gärna ha ett till barn, men det var väl på gränsen till önsketänkande ... men nu är hon gravid igen!!
 
Sv: Ville bar age er ofrivilligt barnlösa lite hopp.

YorkWann skrev:
Min väninna och hennes man försökte få barn i tolv år, på alla möjliga sätt, inget funkade. :(
De gav sakta men säkert upp hoppet om att få egna barn, och had börjat planera för adoption, när hon fick reda på att hon var gravid, helt på naturlig väg. :)
Nu har de en liten dotter på 3år.:banana:

solskenshistoria eller tragedi?
tycker att det låter hemskt att dom behövde vänta i 12 år med att få barn... missförstå mig inte nu, men under 12 år hinner man skrika, gråta, förbanna sin kropp, gå igenom ett helt gäng depressioner, undra VARFÖR!!!, sörja och lida en hel del...

för handen på hjärtat - det ÄR ju antagligen en ren slump att dom blev med barn, dom kunde ju precis lika gärna blivit utan (eller adopterat givetvis)

hukar mig...:devil:
 
Sv: Ville bar age er ofrivilligt barnlösa lite hopp.

Jag haller med Emma, tycker inte heller att det ar en solskenshistoria. 12 ar :eek:
Det ar helt otroligt slitsamt att vilja men inte kunna fa barn...jag hoppas verkligen inte att jag och maken kommer att kampa i 12 ar...

Sana har historier far man hora standigt och jamt som ofrivilligt barnlos, amnat som "uppmuntran" :crazy:
 
Sv: Ville bar age er ofrivilligt barnlösa lite hopp.

Ja, man får ju ta det som man vill. :) Men de tycker ju helt klart att det var värt 12år.
 
Sv: Ville bar age er ofrivilligt barnlösa lite hopp.

Jag har en bättre solskenshistoria åt sig Sunshine för jag har en bekant som testade positivit igår och detta barn är gjort i en gynstol :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 866
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 491
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: WSLPZF
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 348
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp