Bukefalos 28 år!

Villket namn?

N

ninchen

Jag har fått en katt av grannen igår och han frågade oss om vi kan ta hand om henne.
det är troligen en sommarkatt för hon är inte äldre än ett år.
så vi tog henne.
men jag har ingen aning vad hon skulle kunna heter så jag skulle vara tacksam om ni skulla komma med några namnförslag:bow:

DSC01446.jpg
[/IMG]

DSC01439.jpg
[/IMG]

Bild004.jpg
[/IMG]
 
Sv: Villket namn?

Jag röstar för Klösa-Maja (från Emil fast omgjort...)
Älskar det namnet, men har tyvärr inte fått ge det till nån katt själv ännu!
 
Sv: Villket namn?

jaa döp den efter mig :angel:


TS - hade en i samma färg hemma hon hette Dizzy men kallades för Tossan (det passade henne så bra för hon var helt tossig )
 
Sv: Villket namn?

Nej, men vad kul!! Tycker det låter så härligt ju! Vår dam heter redan Lillan, men annars hade hon lätt fått heta Klösa-Maja för det hade passat henne alldeles utmärkt!
 
Sv: Villket namn?

Åh vilken fin katt!!

Mina förslag är Lexie, Singoalla och Kleopatra.
 
Sv: Villket namn?

Tack så mycket för alla era förslag:bow:
men det blev - Toffi.
för hon har toffifee färgena:rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 998
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: IngelaH
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 650
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp