Bukefalos 28 år!

vilse i barnvagnsdjungeln...

kisse

Trådstartare
Hoppas att denna tråd är ok att posta...

Har till mina två tidigare barn haft begagnade emmaljungavagnar (en sitt/ligg och en syskonvagn). Har varit halvnöjd med dem, en del smådelar som gått sönder, men det är väl så med begagnat.

Var idag och kollade på nya vagnar, men känner att jag har inte riktigt 6-7-8000 att lägga på en barnvagn nu. Har fått en gammal vagn av en kompis för att dra runt här hemma i leran, men vill så gärna ha en ny till "officiella" tillfällen.

Har ni några tips på bra vagnar till ok pris, av märken som inte är så kända? Hittat några på blocket som säljs nya för ca 3000 (från t ex eurobabies, rambler), men man VET ju inget om dessa, känner bara till brio o emmaljunga...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 945
Senast: Görel
·
Småbarn Är snart halvvägs genom graviditeten och har börjat kolla på syskonvagn, kommer vara 1,5 år mellan barnen. Har kollat på de dyrare...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vi väntar en lillebror i juli till Ludvig (snart 6) o Amanda ( snart 2.5), och den här gången funderar jag starkt på syskonvagn. När À...
Svar
17
· Visningar
2 356
Senast: Brandgul
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har ett litet moraliskt dilemma. Min bästa kompis har just fått barn - en flicka blev det med, precis som vi - ett halvår efter oss...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 049
Senast: Minnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp