Bukefalos 28 år!

"Vinnartäcken"

Tagliabue

Trådstartare
Jag är ute efter ett "vinnartäcke", alltså typ Cabejos vinnartäcken. Jag brukar snylta på Hottens täcken som det står diverse olika sponsorer, men det är nästan med skammen i ryggen som jag lånar dom då min häst inte har vunnit loppen som är sponsrade .. och jag lär få vänta ett tag på att få kamma hem ett V75 lopp och vinna ett eget fint vinnartäcke ;)

Så tanken slog mig att kolla om man kan köpa dessa täcken någon annanstans, få dom uppsydda i egna färger. Kan detta vara möjligt?

Jag misstänker att Cabejo kanske inte syr upp dessa täcken åt privatfolk eller så är de täckena äckligt dyra. Men finns det några andra liknande täcken i samma material någon annanstans?

Pratar om fyrkantiga täcken som täcker från nacke till rumpa och kan fästas i grimman, i typ något glansigt tunt material som är bra att ha på sommaren :D Även ute efter samma slags täcke fast i fleece att ha på vintern, och jag har redan tittat på Wahlsten och Finn-Tacks täcken men de faller mig ej i smaken, samt att jag gärna vill ha orange och svart om möjligheten finns ;)

Jag ska ringa och kolla med Cabejo vad de kan tänkas ta för att ev. sy upp ett täcke i mina färger, men kostar de multum kollar jag vidare.
 
Sv: "Vinnartäcken"

Jag har ett rutigt ganska tjockt fleecetäcke i färgerna svart/orange/röd tror jag det är...köpt på färejestad rid&travshop
 

Liknande trådar

Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 384
Senast: Mabuse
·
N
Övr. Katt Hej! Jag vet att detta är ett vanligt problem som har tagits upp förut här, men jag börjar misströsta. Min ena katt, en mysig och...
Svar
12
· Visningar
16 850
Senast: always_TsT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp