Vinterföräldrar -17/18 del 2

Jag vill också ha semlor! :arghh: Låter som ett mycket angenämare sätt att kicka igång det på än motion. Gick 3,5 km i kuperad terräng i snö idag och ligger nu i soffan helt död. Har iofs mycket förvärkar så det var ju tanken, men oj vad ont det gör. :crazy:
Tycker det är bra att vi sprider ut och testar olika saker :D
Jag har ägnat dagen åt semmelätande, hänga tavlor, baka matpajer, veckohandla samt ligga på soffan, får se om det ger utdelning :p
 
Jag vill också ha semlor! :arghh: Låter som ett mycket angenämare sätt att kicka igång det på än motion. Gick 3,5 km i kuperad terräng i snö idag och ligger nu i soffan helt död. Har iofs mycket förvärkar så det var ju tanken, men oj vad ont det gör. :crazy:

Efter det är du värd en semla! :D
 
Tycker det är bra att vi sprider ut och testar olika saker :D
Jag har ägnat dagen åt semmelätande, hänga tavlor, baka matpajer, veckohandla samt ligga på soffan, får se om det ger utdelning :p

Det låter skitbra! Då har jag ett statistiskt och mycket tillförlitligt (:angel:) underlag att stödja mig på då jag förmodligen kommer föda sist av alla i tråden.
 
37+0 idag!
Galet hur fort tiden går och nu letar man mer tecken på att det är nära att sätta igång än att det skulle vara något fel.

Ja, och lakrits! bb-väskan består typ av 1/3 bebissaker, 1/3 saker till mig och 1/3 lakritsgodis i olika former, haha! :D

Åh måste köpa en Gott och blandat Supersaltpåse, å kanske djungelvrål.... helst hade jag packat ner en av mina favoritenergidrycker oxå för har låtit bli det men då står det ju med amning på varningstexten :mad:
 
37+0 idag!
Galet hur fort tiden går och nu letar man mer tecken på att det är nära att sätta igång än att det skulle vara något fel.



Åh måste köpa en Gott och blandat Supersaltpåse, å kanske djungelvrål.... helst hade jag packat ner en av mina favoritenergidrycker oxå för har låtit bli det men då står det ju med amning på varningstexten :mad:

Åh vad kul, då är du bara en dag före mig! Jag är 36+6 idag. :)
 
Har haft en huggande och stickande känsla i de nedre regionerna hela dagen, allra mest vid rörelse, skitdrygt!
 
Måste fråga en sak till er som har fött förut - exakt hur ont gör det att kissa i början? Vi hade sex idag och det sved så in i h-vete att kissa efteråt.. och då tänker jag att mannen må vara hyfsat välutrustad men det är ju noll och absolut ingenting jämfört med en bebis. :o:p
 
Måste fråga en sak till er som har fött förut - exakt hur ont gör det att kissa i början? Vi hade sex idag och det sved så in i h-vete att kissa efteråt.. och då tänker jag att mannen må vara hyfsat välutrustad men det är ju noll och absolut ingenting jämfört med en bebis. :o:p
Jag har inte haft ont av det alls någon av gångerna men har hört om dem som har det tvärtemot så det är nog olika för alla
 
Jag har inte haft ont av det alls någon av gångerna men har hört om dem som har det tvärtemot så det är nog olika för alla

Åh vad jag hoppas att det ska vara lika för mig! Verkar dock tyvärr vara rätt känslig där nere så tror inte att jag ska hoppas för mycket.
 
Måste fråga en sak till er som har fött förut - exakt hur ont gör det att kissa i början? Vi hade sex idag och det sved så in i h-vete att kissa efteråt.. och då tänker jag att mannen må vara hyfsat välutrustad men det är ju noll och absolut ingenting jämfört med en bebis. :o:p

Inte ont alls, men det är väldigt olika.

Om man har ont är tipset att kissa i duschen med rinnande varmt vatten :)
 
Måste fråga en sak till er som har fött förut - exakt hur ont gör det att kissa i början? Vi hade sex idag och det sved så in i h-vete att kissa efteråt.. och då tänker jag att mannen må vara hyfsat välutrustad men det är ju noll och absolut ingenting jämfört med en bebis. :o:p
Jag var supernervös inför att kissa efter förlossningen, speciellt efter att ha haft kateter i fyra omgångar och blivit sydd :nailbiting:
Jag bad om värktablett och fick sedan rådet att luta mig framåt. Det kändes inte alls!:up:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 640
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
110 798
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
25 901
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
42 721
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp