Bukefalos 28 år!

Vinterhandskar...

M

Miss Lion

Vad har ni på händerna när ni är ute och kör ?! Börjar ju dra sig mot vinter och kyla nu.
Mina fingrar domnar bort på 5 sekunder och blir som förfrusna prinskorvar... För att inte tala om när man kommer in och ska sela av. Smärtar liite...:eek:
 
Sv: Vinterhandskar...

Jag gick in på sportbutiken och berättade att jag behövde de varmaste vantar de bara kunde uppbringa och att de måste ha bra grepp för tömmar också. Kom därifrån med någon sorts skidvantar som faktiskt är otroligt bra.

Någon enstaka gång frös jag om händerna förra vintern bara!
 
Sv: Vinterhandskar...

En viktig del är väl att de inte ska vara för små, då fryser i alla fall jag massor extra!
Brukar ha vanliga Thinsulate i passande storlek med fodrade stora arbetshandskar över.. !
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 142
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 708
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 965
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp