Bukefalos 28 år!

Virkad babyfilt

jacko

Trådstartare
Jag är ingen handarbetsmänniska. Jag har försökt att lära mig virka, men det blir inte direkt bra...

Och nu har jag fått för mig att mitt liv kommer att vara fattigare utan en virkad babyfilt i mormorsrutor. Ska det vara helt omöjligt att köpa en sådan?! Hal*ns har en virkad babyfilt, men bara enfärgade i standardbebisfärgerna (spysmiley).

Varför finns det ingen Jourhavande Virkerska?!
 
Sv: Virkad babyfilt

Smartamammor (googla) har två varianter just nu. :)
Googlar du lite till hittar du åtminstone en till av samma tillverkar... Går också att specialbeställa från henne. ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Jag fick för mig att virka en babyfilt åt syrrans kommande bebis. Problemet - jag har inte virkat sen i typ 4an för 26 år sen. Har...
Svar
14
· Visningar
1 662
Senast: gul_zebra
·
Anläggning Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Svar
9
· Visningar
608
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 8.40 var jag på plats. Men tid får bara räknas från klockan 9.... Det kom ut en snubbe genom en dörr, nu blir det film i...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: IngelaH
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 238
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp