Visnings bild

C

carina 58

Hej. Hur lägger man in sin visningsbild i rutan till vänster. I min profil har jag fått fram min bild men skulle vilja att den syns i "rutan". Vad menas med grupptillbehör? Tacksam för hjälp, är ny här och inte så haj på datorn.:confused:
 
Sv: Visnings bild

Tack snälla. Det gick ju riktigt bra. Men en fråga till, vad är för skillnad på citat svar och snabb svar och svara på detta? PS. visst är hon söt min Trolla. (Hästen på bilden):idea:
 
Sv: Visnings bild

Testa och se!!
Det händer inget farligt, bara att trycka Back om du inte vill fortsätta.
 
Sv: Visnings bild

Citera svar, då får du med inlägget som skrivits i det inlägget som du svarar på i din ruta när du svarar.
Snabb svar så är det en ruta utan citat eller smilies.

Ja din häst är söt :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
52 53 54
Svar
1 075
· Visningar
71 070
Senast: Bapelsin
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
665
Senast: Migo
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
807
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp