Bukefalos 28 år!

Vita katter!

domino

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på era vita katter så jag startar en bildtråd med min viting:

namnls.bmp
dominosoffa.jpg

175016982sZkFCz_ph.jpg



:love:
 
Sv: Vita katter!

:eek: din katt är SUPERLIK min katts bror!!
som inte längre finns i livet:cry:

här är min älskling :love: :love:
DSC00431.jpg

DSC00427.jpg

DSC00448.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vita katter!

De ser ut att ha samma pälskvalitet på bilderna iaf! Och din påminner om min i ansiktet med :)

Hårar din mycket? Hur gammal?

Min är 9 år och hårar för kung och fosterland :crazy: :rofl:
Förhoppningsvis kommer han få bättre pälskvalitet och håra mindre (?) nu när han blivit utekatt..
 
Sv: Vita katter!

han är 10:D och han fäller som tusan:eek: inte roligt när man i överlag bara har mörka kläder:angel:
han har vart utekatt hela sitt liv:D pälskvaliten tycker jag förändras beroende på hur mycket han sover inne:rofl: :D
 
Sv: Vita katter!

Haha, ok, då verkar de ju vara lika :D
Jo, ibland undrar man varför man ville ha en vit katt när man mestadels har mörka kläder hihi..

Min har numera antagit en mer grå/beige nyans i sin vita färg sedan han började springa ute ;)
 
Sv: Vita katter!

Guud vad fin den var! Älskar vita katter!
Hade en vit katt när jag var liten, men den är död nu :(
 
Sv: Vita katter!

Visst är han! :love:
Han är lika snäll som han ser ut. Lite för välmående bara ;)
 
Sv: Vita katter!

ja visst e hon min smulan :love: jo lite mer än halva hennes svans e svart . Kan man tro att nån kan ha slängt ut en sån här sötnos en gång i tiden :cry:
 
Sv: Vita katter!

ser att de e fler som tycker deras vita katter fäller mycke undrar om de kan va me färgen att göra har ju fyra katter men de e bara min vita som fäller som tusan .. visst dom andra fäller oxå men inte så här mycke.
 
Sv: Vita katter!

Åh, är din också hittekatt?
Förstår inte hur någon kunnat göra min 'Bumpa' hemlös.. Han är det snällaste på fyra tassar som finns! :love:
 
Sv: Vita katter!

Börjar också misstänka det nu när jag läste ditt inlägg. Hade en kompis när jag var liten och dom hade en vit katt som hårade något otroligt! :crazy:
 
Sv: Vita katter!

Tvivlar på det. Det är antagligen ett sammanträffande. Mina vita katter fäller inte mer än de andra, däremot syns håren från de vita katter bättre.
 
Sv: Vita katter!

japp hon e oxå en hitte katt ... Tror såna dras till mig tre av fem ja har e de :crazy: fast nu ha ja bara fyra en bor hos min mormor :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
1
· Visningar
116
Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Freazer
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp