Bukefalos 28 år!

Vitnos utveckling 2003-2007 (film)

snurpe

Trådstartare
När jag kikade på Vitnos idag och såg henne rulla runt i solvärmen, plockade jag genast fram kameran och filmade lite :love:

Jag vet att hon har några "fans" här på sidan (:) ) och bestämde mig för att sätta ihop en liten film om hennes utveckling från när hon flyttade hem till mig i september 2003 fram till idag och dagens filmer.

Vad sägs?

LÄNK

(om filmen inte fungerar omedelbart är det för att länken måste gå igenom någon process, återkom då lite senare, då bör länken ha kommit igång).

/snurpe
 
Sv: Vitnos utveckling 2003-2007 (film)

Gumman då!! :love: :love:

Abbie är också en sån som blockerar sig, det är nästan jobbigare än när dom säger ifrån.
 
Sv: Vitnos utveckling 2003-2007 (film)

Tack för tårarna :cry: Behövde få fram några idag, o Vitnos framsteg var perfekta tårdryparfilmen :love:

Tänk att det är så länge sen redan, tycker inte det var så lång tid sedan du hämtade henne :love:
 
Sv: Vitnos utveckling 2003-2007 (film)

Tack för tårarna :cry: Behövde få fram några idag, o Vitnos framsteg var perfekta tårdryparfilmen :love:

Tänk att det är så länge sen redan, tycker inte det var så lång tid sedan du hämtade henne :love:

Nej, jag håller med dig. Var tvungen att själv kika på papperna när jag verkligen hämtade henne. Blev alldeles chockad själv - gud vad tiden går fort!

/snurpe
 

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 002
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
6 990
Senast: kebabbert
·
M
Hästvård Känns bara som det är problem med hästen nu... Han har blivit riden väldigt sporadiskt i ett år o nu har jag försökt sätta igång han...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Jag håller på att plita lite på en artikel om Vitnos öde. Det är bara ett första utkast som jag slängt ur mig lite fort, så den ska...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp