Bukefalos 28 år!

Volontärarbete - spanien

E

emersson

har just kommit hem från spanien där jag o min kompis jobbat som volontärer på ett center för hemlösa hundar. Någon som vet om man kan vara volontär på någon liknande hästcenter, gärna i spanien då? :)
 
Sv: Volontärarbete - spanien

kanske inte hemlösa hästar direkt men sånna som inte har det något vidare och tas omhand....
 
Sv: Volontärarbete - spanien

Får jag fråga vilken hundgård ni var på?

Vet tyvärr inte namnet på någon hästförening, men känner en kvinna i Spanien som köpt hästar från en "rescueförening" för hästar. Tror dock inte att de har någon egen gård, utan förmedlar direkt?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej har en rescue fr spanien amstaffblandning på 6 år, steriliserad tik. Hon älskar människor o barn, men när det kommer t andra hundar...
2
Svar
23
· Visningar
3 751
Senast: Londons
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 813
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 978
Senast: Ramona
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
657
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp