Mammas

Trådstartare
Gjorde ett tidigt UL idag, jösses vad den sparkade och levde om där inne! Jag var ju nervös förstås så det kanske inte är så konstigt.
Var roligt att se att man faktiskt har någon där inne, man har ju fått för sig att det bara är inbillning ett par gånger... (Fånigt jag vet! :p)

Kändes iaf jättekul och "se" h*n, även om det är så tidigt (14+1 fick jag veta). Är bara glad idag! :)
 
Sv: Vul

ja visst är det helt underbart att få "se" dem för första gången!!! :love: Och om ett par veckor kommer du kunna känna sparkar, det är också jättehärligt!
 
Sv: Vul

Visst är det underbart. :love:

Jag gjorde ett UL i v.8 ungefär, såg mest bara en liten klump som låg och rörde på små, små armar & ben + ett hjärta som tickade. :love:
Nu ser jag fram emot rutin UL på måndag, läääängtar.:bump::bump:
 
Sv: Vul

Måste bara fråga när man gör UL i vecka 20 gör man ett VUL eller ett vanligt UL?
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 263
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 097
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 596
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp