Wången 2012

MoaEriksson

Trådstartare
Hej, jag är 96a och har gjort en ansökan till Wången - trav.
Jag har varit och tittat på anläggningen och blivit guidad av ett par tredjeårs elever. Anläggningen var hur fin som helst och precis allting fanns, till och med vacker utsikt! :love: och eleverna som guidade mig var jättetrevliga de också och berättade allt som var värt att veta i princip!

Jag undrar om någon annan har gått på Wången och vad ni har för erfarenheter därifrån? Och så undrar jag om någon har sökt i år eller ska söka senare?

Undrar också om man måste ha någon tidigare erfarenhet för att "komma in" på skolan eller om man kan vara i princip helt grön? :)
 
Sv: Wången 2012

Hej! Jag går tredje året på Wången, dock inriktning Island. Wången är en väldigt, väldigt bra skola, allt är såklart inte underbart men det har lätt varit de bästa tre åren i mitt liv! Rekommenderar skolan till alla jag känner och tycker alla ska gå här :D
Tror det är bra om man har lite erfarenhet av trav (om man ska söka travinriktningen alltså) när man kommer hit, men det går ju definitivt att lära sig även om man inte har det. Det underlättar ju självklart med erfarenhet dock. Men har man erfarenhet av hästar som helhet så räcker det ju en bit på vägen! Det är dock inget inträdesprov eller liknande, alla får gå här :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 936
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Jag har sedan ett år tillbaka träffat en man, han är ca 10 år äldre och han är egentligen mycket av det jag inte alls letade efter hos...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 330
Senast: Mabuse
·
Relationer Hej Buke, första gången jag är anonym på forumet. Känner att jag behöver vara det av respekt till mina anhöriga. Det finns en viss risk...
Svar
17
· Visningar
2 256
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp