R

rattalskare

De hemska bestarna har kommit har redan hittat 2 på Ronja

Ixodes-ricinus.jpg

(Lånad bild)
 
Sv: Warning!

Oki bra det ;)

Vad använder ni andra för "skydd"?
 
Sv: Warning!

Jag använder faktiskt inget skydd, men borde kanske göra det. Visserligen brukar inte hunden få så mycket fästingar. Kanske 5 st på en hel sommar. Fast det räcker ju med en så kan hunden bli sjuk. Ska droppa på lite av ett medel jag har, vad det nu hette.
 
Sv: Warning!

kan inte på rak arm säga vad det heter, men numera är det receptfritt på apoteket, man droppar de i nacken och i svansroten, fungerar utmärkt!

*peppar peppar ta i trä* fick inte en ända fästing på hundarna eller katten förra året...

//Net
 
Sv: Warning!

Uääk.. Hällde på Frontline idag sedan jag hittat tre på lillvovven :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: Petronilla
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: Bulldoozer
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
961
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp