Bukefalos 28 år!

Weeee valpar!!

utte

Trådstartare
Helt onödig tråd jag vet, men äntligen löper lilla tiken sedan hane blev bestämd! :bump:

Ja nu blir det parning och vi får förhoppningsvis vår första valpkull ever! Håll nu tummarna för att Lady gillar den tilltänkte (det är en bestämd dam) och att allt går som det ska. :)
 
Sv: Weeee valpar!!

Vad kul för er!!!

(Btw, Fortune har flyttat till mina föräldrar nu där hon trivs utmärkt! En långpromenad lös i skogen, varje morgon med min mor verkar vara alldeles lagom för henne.)
 
Sv: Weeee valpar!!

Ja kul är bara förnamnet!! :D

Vad roligt att höra att Fortune mår bra! Hon var en mycket trevlig bekantskap. Det låter som att hon kommer få ett härligt "pensionärsliv" hos dina föräldrar!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 565
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 369
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 345
Senast: geting
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 781
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp