Bukefalos 28 år!

Welsh Corgi, stallhund, familjehund och lättare träningskompis?

Åh, du har träffat hunden? Berätta! :bump:

Jag är sjukt kräsen, det är få hundar jag vill leva med. Men denna:love: ett charmtroll, mjuk och rar, busig och känslig. Samma öron som vår älskade tant vi tog bort i oktober. Paraboler:D BARNET uttryckte det bäst " xx hoppade snällt på mig", vilket är bra betyg från ett BARN som likt sin Moder ogillar att bli hoppad på men helt plötsligt kändes det helt okej att få en hund i knät. Det känns som en rakt igenom snäll hund, som bonus snygg och bra kropp och vi gillade ägaren också.

Jag är KÄR:D lyckligtvis så även BARNET och den RINGMÄRKTE.
 
Jag är sjukt kräsen, det är få hundar jag vill leva med. Men denna:love: ett charmtroll, mjuk och rar, busig och känslig. Samma öron som vår älskade tant vi tog bort i oktober. Paraboler:D BARNET uttryckte det bäst " xx hoppade snällt på mig", vilket är bra betyg från ett BARN som likt sin Moder ogillar att bli hoppad på men helt plötsligt kändes det helt okej att få en hund i knät. Det känns som en rakt igenom snäll hund, som bonus snygg och bra kropp och vi gillade ägaren också.

Jag är KÄR:D lyckligtvis så även BARNET och den RINGMÄRKTE.
Grattis då! Låter toppen :heart
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 268
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 405
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jag har haft skaffa-ny-hund-funderingar en period nu. Är en ganska van hundmänniska, men mest ur perspektivet "hund som (aktiv)...
2
Svar
30
· Visningar
4 110
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag hjälper en bekant att välja ras för framtida hundköp och behöver lite tips :) De har haft hund innan, världens snällaste lugnaste...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 129
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp