Bukefalos 28 år!

Welsh Corgi, stallhund, familjehund och lättare träningskompis?

Halloj.
Det blev till slut en liten corgi. En busig, pigg, alert kompis som älskar att vara i stallet. Åka häst och vagn gick bra direkt. Han till och med somnade en stund.
Han är inte särskilt komplicerad. Håller sig nära mig när han är lös, vilket jag uppskattar. Öronen är underbara:love:.

Åh vad roligt! Du vet väl att bilder är ett måste?? ;)
Så kul med fler corgis på forumet.
 
Halloj.
Det blev till slut en liten corgi. En busig, pigg, alert kompis som älskar att vara i stallet. Åka häst och vagn gick bra direkt. Han till och med somnade en stund.
Han är inte särskilt komplicerad. Håller sig nära mig när han är lös, vilket jag uppskattar. Öronen är underbara:love:.
Kul med liten valp!! :) Vad blev det för corgi? Pembroke eller cardigan?
 
Henke2.jpg

Här är Henke
 
Den kan ju heta Squid! :D
Åh OM jag kunde ha hund ... Jag har alltid sagt att min framtida hund ska heta Kostas. Men Squid är bättre.

Jag mötte tre toppenhundar när jag tog en promenad i eftermiddags. Så himla fina. Matten pinnade på i god takt och hundarna var lösa och rätt långt från henne, men de höll bra koll på vart de skulle. Två av dem ägnade mig inte blick när vi möttes, den tredje skulle just pinka så han slängde ett öga bara för att kolla var jag var. Föredömliga små kräk :up:

De tre var heeler, tror jag. Såg så trevliga ut.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 268
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 406
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jag har haft skaffa-ny-hund-funderingar en period nu. Är en ganska van hundmänniska, men mest ur perspektivet "hund som (aktiv)...
2
Svar
30
· Visningar
4 110
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag hjälper en bekant att välja ras för framtida hundköp och behöver lite tips :) De har haft hund innan, världens snällaste lugnaste...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 129
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp