Bukefalos 28 år!

Wielki Canon

Sv: Wielki Canon

Bubbla skrev:
Ja jag kanske skulle bli det...har ju ett halvblod nu men det skaffar jag mig nog inte igen...:p ...och araber är ju perfekta i storlek för mig.
Du bor ju inte så långt från mig. Du får gärna komma på besök, så ska jag och mina flickor hjärntvätta dig. :rofl: Två av dem står med stinna juver, så snart har vi ett par småttingar också... :love:

Carina på Silver Arabians
 
Sv: Wielki Canon

Bewelinn skrev:
Aah man kanske skulle önska sig en prenumeration i födelsedagspresent av sin amerikanska faster :idea:

Gör det! Kanske inte så många läsvärda artiklar (ett par i varje nummer är det i alla fall), men många reportage från utställningar och olika tävlingar och maaasssssor av vackra annonser att dregla över. Ca 400 sidor. Varje månad... :angel:

Carina på Silver Arabians
 
Senast ändrad:
Sv: Wielki Canon

Jag vet, det är livsfarligt att åka och titta på föl, kattungar och hundvalpar. :crazy:

Vi har ett av våra fd arabston som står kvar i samma stall som mitt. Hon ska ha föl e:Kaiser när som helst så jag får nöja mig med att klappa på den så länge. Alla i stallet går och sneglar på henne nu och bara väntar...
 

Liknande trådar

Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Marvin
·
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 990
Senast: TinyWiny
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: Shaggy
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
298
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp