Bukefalos 28 år!

Wiie, talangfull :D

»

»Imse-Vimse«

Okej, världens mest onödiga tråd men wtf.
Jag har nyligen fått höra att jag är talangfull inom galoppridning.
Fett nice att fått höra det från en duktig jockey^^
Kramar:bump:
 
Sv: Wiie, talangfull :D

Ja men det är ju superkul:bow:
Berätta vad du har för framtidsplaner då??
prillan
 
Sv: Wiie, talangfull :D

Alltid kul med nya talanger! Det finns "prova på" kurser och arbetsryttarkurser på Strömsholm. Där kan du känna dig för om det är något du vill satsa på. Har du talang finns det en massa vägar att gå. Det får du tips om på kursen. Är du intresserad kan du ringa Svenska Galoppförbundet och få telefonnummer till utbildningsansvarig. Lycka till!
 
Sv: Wiie, talangfull :D

Prillan - Ingen aning. Antagligen gå någon kurs eller så och sedan kanske man får prova tränarens hästar^^

Robin - Jo, jag vet men det är ju det om man ska satsa eller inte. Längden är på min sida iaf :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 963
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 542
Senast: IngelaH
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 805
Hästmänniskan Okej, det här blir väl mest bara en skriva-av-mig-tråd men jag vet inte riktigt var annars jag ska vända mig. Jag var medryttare åt en...
Svar
11
· Visningar
2 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp