Bukefalos 28 år!

Wiie vad kul det var!

Mirre

Trådstartare
Kört russ på bana idag :)
Var askul! Tidigare bara kört i ridhus, på körplan
ute och i skogen. Tränade voltstarter :)
 
Sv: Wiie vad kul det var!

ska ni inte ha nåt skolmästerskap då? det hade vi när jag gick hästskötargymnasium. det var svinkul, då fick vi ju köra järnet så fort det gick med ponnysarna. dessutom var det inte skolans hästar vi körde utan för oss helt okända men riktiga tävlingsponnys, ungefär som att vara "riktig" travkusk. fast "min" ponny var lite sur då, tjejen som ägde honom sa att han var bråkig den dan och hade nyss sparkat henne när hon körde. så du får en slaggjord sa hon till mig. Väldigt upplyftande! men det gick bra.
 
Sv: Wiie vad kul det var!

vet ej men är väl några som ska vara med i STC´s travponny cup men vilka som ska köra vet jagi nte. Är väl dom som går trav.
Jag håller på och tar ponnytrav licens
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
486
Senast: hamilton1
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: Nova123
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
915
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp