Wiiieee! Idag hörde jag bebisens hjärtljud!

Freyja_bus

Trådstartare
Jag var hos BM idag för extra koll eftersom jag har mått så dåligt. Jag har fortfarande kreatiner i urinen, vilket ju inte är så bra, men jag mår lite bättre så jag får kämpa på helt enkelt.

Hur som helst så ville BM muntra upp mig lite, så hon tyckte att vi kunde försöka lyssna på bebisen. Hon sa att jag inte fick bli besviken eller orolig om vi inte hittade hjärtljuden eftersom det fortfarande är så tidigt (v 13), men hon hittade dem direkt! Snabbt, snabbt slog det lilla hjärtat, och det var helt underbart att höra! Vilken känsla!

Så nu svävar jag omkring här på mina rosa moln trots illamående, en hemsk värme och lite kreatiner :laugh:

//Julia
 
Sv: Wiiieee! Idag hörde jag bebisens hjärtljud!

Åh vad roligt! Det är lika skönt och kul att höra hjärtljudet varje gång!

En fråga; vad är kreatiner?
 
Sv: Wiiieee! Idag hörde jag bebisens hjärtljud!

Det är nåt ämne som man utsöndrar i urinet när man inte får i sig tillräckligt med näring och vätska.
 
Sv: Wiiieee! Idag hörde jag bebisens hjärtljud!

Hm, ketoner heter det nog med närmare eftertanke :laugh:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vaknade i morse och fick en chock när jag tittade ut. Helt vitt ute. Igår kväll började det snöa men jag lever troligen i någon slags...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 647
Senast: alazzi
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 511
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp