Bukefalos 28 år!

Wild Dancer !

Sophia_

Trådstartare
Någon som har sett eller hört något om honom?
Han är ju fortfarande ganska ung varför han iaf för mig är ganska okänd. Men jag är ivf väldigt sugen på att skicka mitt sto på semin med honom.

Sen behöver jag hjälp, hittar ingen information på hemsidan, http://home6.swipnet.se/~w-66763/ om 90-dagars eller levande föl-avgift. Bara språngavgiften som är på 3750 inkl. moms. Är det allt man ska betala alltså?

Någon som betäckt med honom ?!
 
Sv: Wild Dancer !

Var det inte han som inte får betäcka i Sverige egentligen? Sök, det finns en ganska färsk tråd om honom här på Buke.
 

Liknande trådar

S
Avel Förut tycker jag det var många hingstar som hade som betalningsvillkor 16 dgr dräktighet och därefter antingen 90 dygn el levande föl...
2
Svar
29
· Visningar
3 577
Senast: sydney
·
Avel En missuppfattning från Flyinges sida gör att det står fel både i hingstkatalogen och på hemsidan när det gäller avgifterna på länk...
Svar
12
· Visningar
2 302
Senast: lady_vip
·
Avel Eighty Eight Keys verkar ju i bäde halvblods- och fullblodsaveln, men en konstig sak är att om man tittar på Flyinges info och...
Svar
3
· Visningar
1 354
Senast: Trix
·
Avel Då jag nu står i valet och kvalet att betäcka mitt Escudo sto eller ej så lutar det åt att betäcka, men hingsten jag tänkt ut är ej...
2
Svar
25
· Visningar
2 948
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp